מצא את השטיח שלך!
ייעוץ אצלך בבית לפגישת ייעוץ

ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים אומנותיים

שטיחים פגומים ניתנים לתיקון ע"י מומחה.

המומחה יוכל לבצע רסטורציה (שחזור) בשטיח הפגום כמו אריגה או קשירה מחדש, תיקון פרנזים, חידוש הצבעים וכו'.

המומחה המתקן חייב להקפיד על השוואת צבעים בין השטיח הישן לבין החלק המחודש.

כמו כן טכניקת הקשירה צריכה להיות זהה לקשרים המקוריים וגזירת הפלומה באותו הגובה בכדי לתת מראה אחיד לשטיח.

ניקוי שטיחים בבית

אם גם אתם רוצים לשמור על מראה ואיכותו של השטיח שלכם, הרי שיהיה עליכם לוודא כי אתם מעניקים את מלוא תשומת הלב לצרכיו. בין הפעולות שיהיה עליכם לעשות, ורצוי בעזרתה של חברה מקצועית בעולם השטיחים, ניתן יהיה לציין גם את ניקויים. ניקוי שטיחים יוכל להתבצע בצורה המדויקת והזהירה ביותר כחלק משירותיו של 'בית שטיחי רות'. חברתנו בעלת ניסיון עשיר של כארבעה עשורים בתחום ותשמח להעמיד את כל אותו ידע וניסיון לרשותכם, זאת מתוך מטרה לענות בצורה מדויקת על כל בקשה וצורך שלכם. 

ניקוי שטיחים מקצועי ומדויק

ניקוי שטיחים הינו משימה אשר חייבת להיות מבוצעת אחת לתקופה. זכרו כי אין סיבה להזניח את השטיח ולהימנע לחלוטין משאיבתו. להיפך, וודאו כי אתם מתחזקים אותו בצורה נכונה ותוכלו להבטיח את העובדה כי הוא ישרוד למשך תקופה ארוכה ולא יאבד ממראהו. אך חשוב יהיה לציין כי מפעם לפעם, מומלץ לפנות אל חברה מקצועית ומנוסה בתחום אשר תוכל להשלים את ניקוי השטיחים בצורה יסודית ולעומק, ובכך תוציא ממנו את כל האבק והלכלוך אשר הצטבר בו במהלך הזמן. 

הקפדה על ניקוי השטיחים בצורה נכונה ובתדירות הרצויה תהיה זו אשר תוכל להבטיח כי השטיח שלכם יוכל לשרת אתכם נאמנה למשך שנים ארוכות. זאת תוך שהוא ימשיך לתרום לעיצוב של ביתכם, ימנע החלקה והתמודדות עם רצפה קרה ולא יגרום לכל דיירי הבית להתעטש ללא הפסקה בכל עת. 

ניקוי שטיחים מחיר משתלם במיוחד

הצוות המקצועי והמיומן של 'בית שטיחי רות' שמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהצגת מגוון השטיחים המרשים ביותר. צוות העובדים המיומן שלנו יסייע לכם הן בבחירת השטיחים, בניקוי שלהם ואף בתיקון של פגמים שונים בהם בצורה המקצועית והמדויקת ביותר. בכך תוכלו לסכם כל פניה אל חברתנו כהצלחה מסחררת אשר מעניקה לכל אדם את האפשרות לחזור לביתו עם שטיח מעוצב ואיכותי, נקי וכזה שלא מסגיר את העובדה כי עבר תיקונים כאלו ואחרים.

אם אתם זקוקים למידע בנושא ניקוי שטיחים סימן שבצעתם החלטה חכמה ונבונה ורכשתם שטיח לבית. אנשים רבים בוחרים לרכוש שטיח הודות למגוון היתרונות אותם הוא מציע. השטיח מאפשר בידוד של חום וגם כאשר הרצפה קרה בחורף תמיד נעים לדרוך עליו. השטיח יכול לרכך את המכות שסופגים ילדים קטנים כאשר הם נופלים כך שהנחת שטיחים בחדר הילדים בהחלט תהיה בחירה חכמה. תרומתו העיקרית של השטיח היא ללא ספק התוספת העיצובית הנהדרת שהוא מוסיף לחלל. מן השטיחים לא ניתן להתעלם ובמידה ותשלבו בביתכם שטיח אותנטי או שטיח מעצבים הרי שהאפקט יהיה כפול ומכופל.

כיצד לעשות נכונה ניקוי שטיחים ? 

על מנת לשמור על השטיח שלכם הוא ידרוש מכם תחזוקה שוטפת. יש לשאוב אותו לפחות פעם בשבוע ולהיזהר לא לשאוב את הקצוות אשר עלולים להיפגע. כמו כן מומלץ לסובב אותו פעם בחצי שנה ב-180 מעלות על מנת שהדריכה עליו תהיה זהה ולא יווצרו הבדלי גובה. כמו כן על מנת לנקות אותו כראוי יש להפוך אותו פעם בשנה למשך כמה ימים על מנת להוציא ממנו את כל האבק והלכלוך.

במידה וגיליתם כתם על שטיח סינטטי :

  • יש לנקות את הכתם מיד ולא לאפשר לו להתייבש
  • יש לבצע את הניקוי מהחוץ פנימה על מנת למנוע את מריחת הכתם
  • נסו לספוג את הכתם במידת האפשר בעזרת נייר סופג
  • ניתן להניח על הכתם סודה לשתייה במשך כמה דקות
  • בנוסף תוכלו לטבול ספוג במים חמים עם אבקת כביסה ולשפשף בעדינות את הכתם
  • לאחר הניקוי חשוב לייבש את השטיח בעזרת מייבש שיער או מגבת

במידה והשטיח שברשותכם אינו סינטטי מומלץ להימנע משימוש בחומרי ניקוי ויש להיוועץ בבעל מקצוע בנושא זה.

בית שטיחי רות – ניקוי שטיחים מקצועי

בית שטיחי רות מתמחים בניקוי ותיקון שטיחים. אנו נשמח לעזור לכם להשיב את השטיח היקר לכם לקדמותו על ידי תיקון פרנזים, חידוש צבעים, אריגה או קשירה מחדש ועוד. המומחים שלנו מקפידים על התאמת צבעים בין השטיח הישן לבין החלק המחודש כך שלא תרגישו כלל בהבדל.

ניקוי שטיחים מומלץ

ניקוי שטיחים מומלץ הוא נושא שבוער להרבה מאוד משפחות שרוצות לחדש את השטיח היקר לליבם, במיוחד במשפחות עם ילדים קטנים שמטבע הדברים מלכלכים את הרצפה והשטיח. רוצים לנקות את השטיח לפני שהאורחים מגיעים? ניקוי השטיח כך שייראה טוב לעין הוא דבר טריוויאלי ומתבקש. חברת "בית שטיחי רות" הינה חברת שטיחים מובילה ומפורסמת בישראל, המייצרת ומשווקת שטיחים מכל הסוגים ומכל הסגנונות, ובנוסף מפעילה מערך שירותי ניקוי שטיחים מקצועי ומהימן.

איך בוחרים ניקוי שטיחים מומלץ?

לנקות כתם קטן של שטיח זה אומנם נראה לא בעיה רצינית במיוחד, אך חשוב לשים לב שלא כל הבדים והטקסטורות השונות מגיבות אותו דבר לחומרי הניקוי הזולים והבסיסיים שאנחנו קנינו בסופר. לפעמים ניקוי של כתם או לכלוך רק יוצר לכלוך גדול יותר, אם לא עושים את זה כמו שצריך. לחלופין אנחנו עלולים לפגום באיכות המקורית של המרקם כך שהשטיח מאבד מהייחודיות שלו. לכן, מומלץ ביותר להימנע מניקוי השטיח לפני שפונים אל חברת ניקוי שטיחים מקצועית.

  • רק חברת ניקוי שטיחים מקצועית כמו בית שטיחי רות יכולה לדעת איך הוריד את הכתם מבלי לגרוע באיכות המרקם המקורי.
  • לכל בד יש את חומרי הניקוי ואופן הורדת הלכלוך הרלוונטית עבורו. ישנם חומרי ניקוי שאינם משווקים לקהל הרחב בסופרים, וצריך להזמין אותם במיוחד לכך. לחברת ניקוי שטיחים מקצועית יש כבר את מוצרי הניקוי הללו במלאי.
  • אם בכל זאת אתם מעוניינים לנקות את השטיח בעצמכם, כדאי בכל זאת להיסמך על מי שמכר לכם את השטיח, בהנחה שמדובר במקצוען. חברת בית שטיחי רות לא רק מתקנת שטיחים אלא גם מייצרת אותם, ולה ידע וניסיון של דורות רבים, כך שסוד האריגה והטיפול בה עובד בסוד בצורה מלאה.

לנקות את השטיח ביעילות המרבית 

יש לכם לכלוך בשטיח שמוציא אתכם מדעתכם? רוצים לדעת יותר כיצד לטפל ולשמור על השטיח שייראה חדש לאורך זמן? התקשרו אל המומחים של חברת בית שטיחי רות ותקבלו את כל הידע שאתם צריכים. אם תרצו לחדש שטיח, תוכלו להיכנס לקטלוג השטיחים הגדול שנמצא באתר ולבחור שטיח חדש שיחליף את הישן. מבין עשרות רבות של עיצובים, סגנונות וסוגים בטוח שתמצאו משהו שהלב שלכם יימשך אליו.

ניקוי שטיחים יסודי

אנשים רבים אוהבים שטיחים בזכות הנוחות והמראה שלהם. נכון ששטיח הוא בחירה מצוינת לריצוף, אך חשוב ביותר שתטפלו כראוי בשטיח תוך תחזוקה שוטפת. לצד שאיבת אבק שוטפת או ניקוי נקודתי, חשוב לא פחות לבצע ניקוי שטיחים מקצועי.

הצוות המקצועי בחנות Carpet Diem מציע שירותי ניקוי מקצועיים שיסייעו להאריך את חיי השטיח, כך שתוכלו ליהנות מיתרונות נוספים שמגיעים עם תחזוקה הולמת של שטיחים.

ניקוי שטיחים מוביל לבריאות משופרת

שטיחים ידועים כאגרני אלרגנים, חלקיקי אבק וחיידקים. אם אתם או אדם אחר בביתכם רגישים לבעיות נשימה, ללא הקפדה על ניקוי שטיחים קבוע, החלקיקים הנישאים באוויר בשטיח עלולים להגביר ו/או להוביל לבעיות נשימה, כגון אסטמה ואלרגיות.

מזהמים אלו בשטיחים שלכם עלולים לגרום למגוון רחב של בעיות בריאותיות, במיוחד אצל ילדים וקשישים. שאיבת אבק אכן עוזרת להסיר קרדית אבק, לכלוך וחיידקים; יחד עם זאת, זה לא מסיר לחלוטין את הדברים האלה ועם הזמן הם מצטברים, מה שמגביר את הסיכון לבעיות בריאותיות.

ניקוי שטיחים מקצועי עוזר להסיר קרדית אבק, חיידקים ואלרגנים אחרים, מה שבסופו של דבר עוזר למשפחתכם לנשום בקלות רבה עם הפחתת הסיכון להצטננות ובעיות בריאות אחרות.

זרימת אוויר משופרת

עד כמה שזה נשמע מוזר, שטיחים מלוכלכים עלולים לעכב את זרימת האוויר בבית. ככל שהשטיח נסתם באבק, לכלוך ופסולת, זרימת האוויר תיפגע, במיוחד באזורים לאורך הקירות שבהם האוויר בביתכם צריך להיות מסוגל לנוע הכי הרבה.

החדרים בבית הופכים להיות לא נעימים ומחניקים כאשר השטיח סתום מלכלוך ואבק. שאיבת אבק רגילה פשוט לא יכולה להסיר את כל הפסולת המצטברת בין סיבי השטיחים, וזו הסיבה שיש צורך בתהליך ניקוי שטיחים באופן קבוע. עם שטיחים נקיים, כך שזרימת האוויר ואיכות האוויר בבית ישתפרו באופן משמעותי.

מחפשים מנקי שטיחים אמינים?

הצוות המקצועי של Carpet Diem, חנות שטיחים עם ותק של 42 שנים במכירת שטיחים קלאסיים, אתניים ומודרניים, יסייע לכם לתחזק בקביעות את השטיחים בביתכם, עם תהליכים מקצועיים, יעילים ואמינים של ניקוי שטיחים, אז צרו קשר עוד היום!

השארת פרטים מהירה:

גלריית תמונות :

10 דרכים לשמור על השטיח

1

השימוש בבד לבד איכותי מתחת לשטיח שלך, עוזר לך להגן עליו מפני אבק, שחיקה והחלקה.

2

אחת לחצי שנה יש להפוך את השטיח על פניו ולהשאירו במצב זה למשך יומיים-שלושה, כדי להוציא ממנו את האבק.

3

אחת לחצי שנה יש לפרוש את השטיח במקום מוצף שמש כדי לייבשו מהלחות שנספגה בו. הלחות גורמת לעובש ופוגעת בגמישות השטיח.

4

על מנת להימנע משיחקה ממוקדת של השטיח, ולהבטיח שחיקה קלה ומאוזנת בכל חלקי השטיח יש לסובב את השטיח כל שישה חודשים עד שנתיים,
בהתאם לכמות הדורכים עליו.

5

כאשר משהו נשפך על השטיח ומכתים אותו, רצוי למסור אותו מהר ככל האפשר לניקוי אצל מומחה. עד אז יש לדאוג לכך שהכתם לא יתייבש בעזרת מטלית לחה.

6

כאשר רוצים לבצע הסרת כתמים באופן עצמי: כתם מיין אדום ניתן לנקותו באמצעות יין לבן, כתמי דם או ביצה יש לנקות במים קרים בלבד, כתמים שומניים
וכתמי קפה אפשר לנקות במים ובשמפו לכביסה וכן באמצעות חומץ או יין לבן.

7

אחת לשנה או שנתיים יש לתת את השטיח לניקוי אצל מומחה, גם אם הוא נראה נקי.

8

במקרה והשטיח נרטב יש לסלק מיידית את המים בעזרת כפית, בכיוון נטיית הסיבים. כמו כן אפשר ליבש את השטיח בעזרת מיבש שיער או מפזר חום.

9

איחסון שטיח לתקופה ממושכת יעשה בדרך הבאה: הופכים את השטיח על פניו, מפזרים על צידו האחורי גרגר פלפל אנגלי או אבקת פלפל שחור (נגד עש),
מגלגלים ועוטפים בעיתונים (לספיגת לחות) ומאחסנים במקום יבש.

10

כשמתגלה בשטיח פגם (חור, פרימה בשוליים וכו'.) יש לשלוח אותו מיד לתיקון מקצועי כדי למנוע התפשטות הנזק. יש להפקיד על כך שהתיקון יעשה רק
בקטע הפגום.

חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support