מצא את השטיח שלך!
ייעוץ אצלך בבית לפגישת ייעוץ

השטיח נראה טוב בחנות. ובבית?

השארת פרטים מהירה:

כמה פעמים ביקרתם בחנות שטיחים והמוכר שידל אתכם בכל דרך לקחת את השטיח הביתה להתנסות?
לכאורה, נראה הדבר כרצון מדהים של סוחר השטיחים לתת לך שירות מדהים, קח את השטיח אליך הביתה, אל תשבור את הראש אם הוא מתאים או לא מתאים, פשוט קח ובדוק בבית!
מה עומד מאחורי השירות המדהים הזה כביכול?

ובכן כמה סיבות:

בבואינו לקנות שטיח, ואנחנו מדברים על אלפי שקלים, כמובן בהתחשב שאנחנו לא קונים את השטיח שלנו באיקאה ששם מוכרים שטיחים ברמת מחירים נמוכה יחסית, או בשטיחי כרמל לצורך העניין שמתעסקים בעיקר בשטיחי המכונה שלהם, המוכרים מנסים "לשים רגל אחת בפנים", כך קוראים למושג הזה בעולם השיווק והמכירות. פשוט להכניס רגל, להתחיל מהלך עם הקונה. כמובן שמתלווה לעניין המאמץ הפיזי של אותו סוחר, שסוחב ומרים את השטיחים שבלי שום ספק מדובר בעבודה פיזית קשה ביותר. אממה, אין שום קשר בין זה לבין בחירה נכונה של השטיח לחלל.
מאותו הרגע שהחל מהלך כזה, הסוחר לוקח  ומביא שטיחים עד שמשהו נראה מתאים בחלל. ואז, השטיח נשאר לכמה ימים להתנסות. אני קורה לזה "להתפשרות".
וגם אנחנו הלקוחות, למדנו לחשוב שכך קונים שטיח… פשוט מתנסים, מתרגלים ולא נעים להודות, לרוב, מתפשרים.
ההתעסקות בקניית שטיח עלולה להתיש ולגזול המון זמן, ומגיעים לשלב מסויים בו אנחנו כבר רוצים לגמור עם העניין. רוצים כבר שטיח. ואז, כאשר יש שטיח שנראה נחמד אבל לא מושלם, בדרך כלל אם המוכר יבוא לקראתינו במחיר, כנראה שנקנה אותו ונגמור עם עניין קניית השטיח. אנחנו מ ו ת ש י ם .

ובכן האם זאת הדרך לקנות שטיח?

ובכן, לא אסיים לפני שאענה על השאלה של המאמר, מדוע השטיח מראה טוב בחנות ואצלינו לא?
1. לרוב התאורה בחנות השטיחים שונה ביותר מהתאורה אצלינו, ויגדילו חנויות השטיחים שיראו לכם א השטיח באור יום וללא תאורה מיוחדת שתאיר את השטיח שייראה יפה יותר.
2. שידול הסוחרים ורמת השכנוע של הסוחר על יפי השטיח לעיתים משכנעת אותנו שייתכן וייראה השטיח טוב אצלינו בבית.
3. הסיבה האמיתית והחשובה מדוע השטיח אינו מתאים היא ה צ ב ע של השטיח. כל כך פשוט… כאשר אין התאמה של צבעים בין השטיח לשאר פרטי הריהוט בחלל, השטיח לא מתאים. נקודה, סימן קריאה. ברגע שתבינו שמה שצריך לדעת כאשר קונים שטיח הוא המידה כפי שהסברתי במאמר הקודם, ולאחר מכן תבחנו את עניין הגוון, העבודה נעשית קלה ביותר
 
צריכים עזרה? אל תהססו לפנות אליי
 
בברכה
דויד עובדיה

אולי יעניין אותך גם...

חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support