מצא את השטיח שלך!
ייעוץ אצלך בבית לפגישת ייעוץ

איך למצוא את השטיח המתאים לעיצוב הבית

השארת פרטים מהירה:

התאמה לעיצוב הבית

בבחירת שטיח מתאים לעיצוב הפנים של הבית וסגנון הרצפות, יש כמה שיקולים שחשוב לקחת בחשבון, והצוות המקצועי בחנות שטיחי רות יסייע לכם בבחירת השטיחים המתאימים לכל חדר בביתכם, שעשויים מחומרים לוכדי אלרגנים, אבק ומזהמים אחרים, עם החזקתם עד שניתן להסירם כראוי ובשיטות תחזוקה מקצועיות.

איך ליצור אחד כזה?

שטיח מיוצר באחת משלוש דרכים. שטיחים ארוגים מיוצרים עם הקווצות השזורות בגב השטיח. לשטיחים יוקרתיים יש לולאות סיבים המוכנסות מראש לאריג, בעוד שבשטיחים לא ארוגים, הקווצות מחוברות לגב השטיח.

שטיחים מוסיפים לעיצוב הבית באמצעות בחירת הצבעים, הדפוסים ועובי האריגים. שטיחים איכותיים יכולים להשלים את סגנון עיצוב הפנים בבית או בבית העסק. עם מאות דפוסים, גזרות וצבעים זמינים, יש ממש אלפי אפשרויות לבחור שטיח שיתאים לסגנון העיצוב הרצוי. תאונות החלקה נוטות להתרחש על משטחים קשים, לא על רצפה מכוסה עם שטיח.  

ממה הם עשויים?

השטיחים עשויים מצמר, תערובת של משי וצמר, וכותנה, כמו גם מגוון רחב של חומרים סינתטיים, לרבות אקריליק, ניילון או פוליאסטר. שטיח צמר הוא יקר, ושטיח כותנה אינו יקר, בעוד שהחומרים הסינתטיים משתנים, בהתאם לאיכות.

סיבים טבעיים נוטים להתלכלך בקלות רבה יותר מהמלאכותיים. רוב השטיחים האיכותיים והטובים, ללא קשר לסיבים בהם נעשה שימוש, ישמרו על צבעם ללא בלאי לאורך שנים רבות. שטיח יכול לעזור לחסוך באנרגיה מכיוון שהוא תורם חשוב לבידוד הסביבה הפנימית. שטיח מבודד רצפות מכיוון שהוא מספק תחושה פסיכולוגית של חמימות.

כשתתכרבלו על שטיח נעים, הוא יגרום לכם לתחושה טובה של רכות וקלות על הרגליים. זה גם נותן תחושה "רכה" יותר לבית.

חיסכון בעלויות

ברוב המקרים, שטיח איכותי עולה פחות לאורך זמן מאשר ריצוף משטחים קשיחים לרכישה, ניקוי ותחזוקה.

קלות תחזוקה

שטיחים דורשים פחות עבודה לניקוי ותחזוקה מאשר ריצוף משטחים קשים, ובשל כך וכאמור, גם תחזוקה עשויה לעלות פחות.

עם השירות הזמין על ידי הצוות של חנות שטיחי רות, שיש לה ותק של 42 שנים בתחום, תוכלו לבחור את השטיחים המתאימים לביתכם ולקבל גם שירותי תחזוקה וניקוי מקצועיים שיאריכו את חיי השטיחים שלכם.

אולי יעניין אותך גם...

חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support