מצא את השטיח שלך!
ייעוץ אצלך בבית לפגישת ייעוץ

מבחר שטיחים מכל הסוגים

השארת פרטים מהירה:

הדרך הנכונה לבחירה המתאימה

שום דבר לא מנצח שטיחים נוחים. השטיח מספק חום ועמידות תרמית ללא תחרות, משכך רעש ומרפד את חללי המגורים הנפוצים ביותר ברחבי הבית. הליכה יחפה על שטיח שמתאים בדיוק להעדפותיכם, מציעה רגעים מנחמים שלעיתים קרובות מדי בעלי בתים לוקחים כמובן מאליו.

בחנות שטיחי רות תוכלו למצוא מגוון עשיר של שטיחים מרהיבים, מקוריים, איכותיים וייחודיים בכל הסגנונות והדגמים.

מגוון עשיר של סוגים

מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של שטיחים, לא תמיד קל לבחור את השטיח המתאים לבית ולתקציב. כל סוג שטיח עובד בצורה הטובה ביותר בחדרים ובאזורים שונים בבית.

השטיח הנכון יכול גם להבטיח פונקציונליות ולמזער את צרכי הניקוי והתחזוקה, ולכן חשוב לדעת איך לבחור את השטיח הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם, מבחינת סגנונות ומרקמים של שטיחים, צפיפות אריגים, עמידות, עלות ועוד.

הסוגים הטובים ביותר

כדי לבחור נכון מבין המגוון העשיר של שטיחים, מומלץ למשש את הדוגמאות השונות ולהרגיש את ההבדלים המפתיעים ביניהן. חלק מההבדלים טמון בסיבים המרכיבים את השטיח. קיימים שני סוגים עיקריים של סיבי שטיחים: טבעי וסינטטי.

סיבי שטיחי צמר טבעי עשויים מפרווה קצוצה של בעלי חיים כמו כבשים, עיזים ואלפקה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכ-95% מסיבי השטיחים למגורים כיום הם סינתטיים. שני הסוגים הנפוצים ביותר של חומרי סיבי שטיחים סינתטיים המשמשים לייצור שטיחים חדשים הם ניילון ופוליאסטר

לעתים משתמשים גם בסיבי שטיח אקרילי בבית, כמו גם בסיבי שטיח צמר. שטיחי צמר יכולים להיות טבעיים או סינתטיים, בהתאם להעדפותיכם.

סוג ניילון

שטיח ניילון הוא מצרך נפוץ לריצוף בבתים מאז 1935. ללא ספק הסוג הפופולרי ביותר של סיבי שטיחים בבתים כיום, ניילון הוא רך מאוד, עמיד בפני שחיקה, ועמיד היטב בפני כתמים. שטיח ניילון מחזיק צבע היטב, כך שהדגם שתרכשו היום ייראה כמעט אותו הדבר בעוד עשר שנים.

וזה לא הכול. שטיחים מניילון עמידים באופן טבעי לשחיקה וטחב, ומספקים עמידות מצוינת לכתמים על בסיס שמן. בחנות שטיחי רות, שיש לה ותק של 42 שנים בתחום, תמצאו מגוון עשיר של שטיחים לבחירתכם והעדפותיכם.

גלריית תמונות :

אולי יעניין אותך גם...

חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support