מצא את השטיח שלך!
ייעוץ אצלך בבית לפגישת ייעוץ

היכן לקנות שטיח ?

השארת פרטים מהירה:

האם חשוב אם קונים שטיח בתל אביב? בהרצליה? או בחיפה? האם יש משמעות למקום? האם לא תיסעו עד חנות שטיחים בתל אביב או בהרצליה על מנת למצוא שטיח שאתם אוהבים?

בממוצע, אנו קונים שטיח כל 10-15 שנים, כמובן אם קונים משהו לא טרנדי, או באיכות נמוכה שלא ייראה טוב לאחר שנה שנתיים. האם לא תשקיעו את הזמן על מנת לנסוע ולטייל ברחבי חנויות השטיחים בתל אביב, הרצליה או חיפה?

כאשר מדובר בהחלטה כל כך חשובה כגון קניית שטיח, שתפקידו כל כך חשוב בחלל, כגון לחבר את פרטי הריהוט, להרים את החלל, לתת רקע לחלל, לא תיסעו עד תל אביב או הרצליה לקנות שטיח?

לאלו מכם הגרים באזור המרכז, נכונה לכם חווית קנייה שלא היכרתם . אין צורך לנסוע בכל הארץ על מנת למצוא את השטיח שאפילו לא חלמתם עליו.

היום בראשון לציון פתחנו את החנות הכי מדהימה שאתם יכולים לדמיין. אם הסתובבתם בחנויות שטיחים בניו יורק או באירופה, כאשר תיכנסו לחנות השטיחים שטיחי רות (Ruth Carpets), תחשבו לרגע שכנראה הגעתם לחו"ל. החלל המרשים , הניו יורקי לופטי בו השטיחים מוצגים כפיסות אומנות תלויות על הקיר, ממש כמו בגלריה. הגישה בה אנו מוכרים את השטיח היא שונה לחלוטין משאר חנויות השטיחים בארץ. האם העובדה שהחנות ממוקמת בראשון לציון קובעת שהמחירים בה גבוהים יותר מחנויות שטיחים בתל אביב או בשאר חלקי הארץ? התשובה היא חד משמעית לא.

מחיר השטיח מעולם לא נקבע לפי מיקום החנות, לפחות לא אצלינו. מחיר השטיח נקבע לפי איכות החומרים בראש ובראשונה, לאחר מכן באיכות העבודה.

הייחוד שלנו כגלריית שטיחים מלבד השטיחים הכי יפים בארץ, בלי שום ספק, היא להביא לכם את האיכויות הטובות ביותר הקיימות בעולם ועל זה כמובן אנו גובים את הכסף, אך ורק על האיכות.

מבחר השטיחים הגדול ב שטיחי רות (Ruth Carpets) מכיל בתוכו מבחר סגנונות שונים ומגוונים. לא תראו כאן שטיחי זיגלר הידועים לנו הסוחרים כשטיחים באיכות סבירה ומטה והנמכרים במחירים יחסית גבוהים לרמתם, לא תמצאו כאן שטיחי טלאים טרנדיים שמוצאים היום בכל חנות שטיחים בתל אביב או אפילו בהרצליה, לא, אנחנו לא מוכרים שטיחים באיכות נמוכה שהבלאי שלהם גבוה ונראים כמו סמרטוטים לאחר זמן מה. אנחנו מוכרים איכות. שטיחים מחומרים ועבודה הכי טובה שניתן למצוא בארץ. שטיחים מנפאל שם מייצרים היום את השטיחים היפים והאיכותיים ביותר הקיימים בעולם.

בחנות תמצאו את כל הסגנונות הקיימים: החל משטיחי מעצבים, שטיחים חלקים, שטיחים בגוון אחר, שטיחים אוריינטלים פרסיים, שטיחים איתנים אפגניים וקווקזים, שטיחים מודרנים, שטיחים אלגנטיים, שטיחים ממילאנו, שטיחים מניו יורק בעיקר, שטיחים של מעצב מברלין כמו יאן קאת (Jan Kath), שטיחים של מרתה סטיוארט, שטיחים פירחוניים, שטיחים אוריינטליים אבל עם טוויסט מודרני, שטיחי עור פרה אבל של מיטב המעצבים כגון ראלף לורן וקלווין קליין באיכויות שלא היכרתם, שטיחים ממשי טהור, שטיחי בשילוב צמר ומשי, שטיחים מסיבים טבעיים, מחצלות של ראלף לורן, שטיחים מיוטה, מקנאביס, מחצלות אלגנטיות, דקות, מחצלות עבות, שטיחים בדוגמאות של חיות, שטיחי פסים, שטיחים חלקים עם מסגרת…. המבחר עצום

אין שום סיכוי להיכנס אלינו ולא למצוא שטיח.

 

אולי יעניין אותך גם...

חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support